Translate

niedziela, 1 września 2013

po horyzont


z Tobą chciałbym dzielić mój świat
z Tobą kłaść się a rankiem patrzeć jak jeszcze śpisz
chciałbym przeganiać delikatnym ruchem warg
ten zły sen z powiek Twych
z Tobą być tak bym chciał i smutek podzielić na dwa
wysuszyć swoim oddechem gorzką łzę
z Tobą chciałbym zdobyć świat a po nim raj
powiedz mi że jesteś tam
powiedz mi że to nie był sen
powiedz proszę że ja jestem dla Ciebie
i za rękę mocno mnie chwyć
nadszedł miłości czas i nie ważne jest już nic
dla mnie będziesz niebem ja ziemią dla Ciebie
a miłość jak horyzont połączy nasze dni

3 komentarze:

  1. piękny wiersz, chciałabym spotkać na swojej drodze takiego faceta jak w tym wierszu.
    a swoją drogą, myślałam że znajdę tutaj Twoje foto :(
    pozdrawiam i gratuluję talentu, tesa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poruszyłeś mnie, dawno nikt tak mnie nie dotknął słowem...
    Efffka

    OdpowiedzUsuń