Translate

czwartek, 10 października 2013

pożegnanie



zostaw nie pytaj mnie o nic to nie był sen
dotykałeś mnie kolorem róż a ogród twoich kłamstw
przesłonił mi cały świat teraz
nie szukaj mnie w koronach drzew
i na łące majowej wśród polnych kwiatów
gdzie chowałam marzenia pod białym obłokiem
bądź zdrów
już wiem przeszłam przez ciemny las
a ty zabrałeś co miałam w sobie
chcesz więcej weź nie bronie
bo kiedy stałam w oknie
widziałam wóz załadowany szczęściem
szybko przemknął po drodze
woźnica w ręku ściskał długi bat nie oszczędzając koni
po polikach spłynął mi deszczem tusz do rzęs
czekałam na świt by we mgle iść
bądź zdrów
zabierz wszystko ze sobą do walizki wspomnień włóż
do tej ustawionej przy drzwiach pamiętasz one dobre
stoją rzędem w pokoju metr na metr
bądź zdrów nie szukaj mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz